vrijdag 28 maart 2014

RAUWE ZOMERWRAPS


Ik was meer dan aangenaam verrast door de maaltijd die ik enkele maanden geleden nuttigde in het Antwerpse rawfood restaurant eten vol leven. Geïnspireerd door de heerlijke wraps (gevuld met groenten, walnoten-prei paté en dressing) en aardbeien cheesecake (zonder kaas!) wilde ik zelf aan de slag. 
Het eerste wat ik wilde proberen was of ik zelf rauwe wraps kon maken zonder een dehydrator. Ik baseerde me op dit recept: http://www.choosingraw.com/raw-carrot-cumin-wraps/ maar gebruikte een elektrische oven op 50°C met de deur op een kier. Het hele droogproces duurde een aantal uur - maar het resultaat was een geslaagde wrap die ik opvulde met frisse zomergroenten, een dressing met citroen en bieslook en een 'zalfje' van walnoten met prei.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten